Underbara fina torsdag

Torsdagar har kommit och blivit lite av min favoritdag tror jag. Började eftermiddagen men godaste fiskgratängen ala pappa och en promenad med honom och vovven därefter.
Klockan sex var det dags för träning med sexton underbara tjejer och efter det blev det ännu en promenad, denna gången hem till världens finaste sambo.
En smörgås och en kopp te avnjöts samtidigt som jag och Johanna sped massa planer. Lovar att berätta vad snart. Det kommer att bli så bra.

Torsdagskvällen toppades därefter med ett samtal med världens bästa vän, Ida. Hörde lilltjejen i bakgrunden och nu längtar jag efter dem ännu mer. Hoppas kunna boka resa upp så snart som möjligt. Då ska jag pussa och krama på dem båda två tills de tröttnar på mig ;) Jag älskar dig Ida! ♥

Imorgon är det fredag och bara det gör torsdagen ännu bättre. Nu ska jag lägga mig i skönaste sängen, läsa ett par kapitel ur På grund av Leon och sedan släcka mina bruna.

Sov så gott allihop så möts vi i en ny dag imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0