Trevligt sällskap och hemmagjord pizza

Vilken fin dag jag fått. Träningen gick hur bra som helst. Till och med jag kommer nog ha lite träningsvärk imorgon när jag vaknar.
Städade ordentligt när jag kom hem och när M kom hem efter gymet åt vi pappas goda köttsoppa.
Sedan blev det en promenad med Bamse och vidare mot Frölunda Torg, där jag hittade hur mycket fint som helst på Gina T men inte köpte EN enda sak. Pluspoäng till mig. Jag fick iallafall tag i det jag skulle, termobyxor.
Någon som förstår vad jag ska göra på min semester om en vecka? :)

Nu ska jag krypa upp i älsklingens famn en stund och sno åt mig ett par kramar och sedan börjar jag med middagen som blir hemmagjord pizza :) Middagsgäster får vi också. Johanna och Jonas dyker upp här runt halv sju. Då ska det planeras och spelas spel. Vilken lördag :)

Vad ska ni göra?

Puss

Kommentarer
Postat av: marie

vilken fin bild på er!

verkar bli en till bra kväll för er :)

jag ska ner på stan och mingla lite med några kompisar. Det kommer nog oxå bli toppen :) kramar

2010-01-23 @ 18:35:44
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Jonna Hansson

söt du är! o vad fnt här är! :)

2010-01-25 @ 09:58:39
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Jonna Hansson

massa o göra. Plugga o föröska få nån lugn stund!

håller på o ta körkort, så har mkt nu. =) Så många år sen jag skulle tatt de så knask edärför jag känner mej mer pressed. över att vilja ha de!

2010-01-25 @ 10:24:57
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0