Torsdag 7 januari


Jag och Idahjärtat. decemebr 09

God morgon på er mina hjärtan!

Torsdag idag. Skönt med en ledig dag mitt i veckan som vi fick igår. Blev massa tvättning och sedan började jag städa undan julen så nu är det bara granen kvar som ska klippas ner idag. Skönt med nya gardiner och bort med alla tomtar.
På eftermiddagen blev det en promenad i kylan och kvällen avslutades med tacos och mys :)

Idag blir det besök hos kuratorn. Ska verkligen bli skönt att få ur sig en del. Har inte träffat henne sedan innan jul så det behövs. Sedan drar handbollsträningen med de små i gång igen + att jag måste baka något gott till eftermiddagskaffet på jobbet imorgon. Har ni några förslag på något gott? Jag gör nästan alltid samma kaka och även om den är väldigt uppskattad så kunde det vara skoj att ha med sig något nytt.

Nu ska jag sätta igång med arbetet igen. Idag är jag hur seg som helst men nu måste det gå undan för snart ska det vara färdigt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0