Torsdag 28 januari

God morgon vänner!

Egentligen borde jag hålla mig från bloggen idag då jag är på ett uselt humör, detta beror på lite sömn och ont i ryggen. Skulle helst av allt slippa jobba idag men då det är semester nästa vecka så är det bara att jobba. Snart helg och semester. Håll ut.

Igår såg jag förresten en väldigt bra film. Allt för min syster heter den och är baserad på boken med samma namn som jag förstås också läst. Visst är boken alltid bättre men de hade gjort filmen bra. Grät igenom säkert halva filmen men ibland behöver man det. Det är när man ser hur andra har det som man förstår vilka bagateller till problem man har själv. Om ni får chansen så se den.

Nu ska jag sätta igång med andra bocken på min lista över vad jag ska hinna med idag. Blir humöret bättre under dagen kommer jag säkert tillbaka in hit annars håller jag mig härifrån.

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

Åå den vill ja se.

Okej, låter bra, då ska nog tjejerna bli mätta, hihi. Hoppas du mår bättre imorgon gumman! Pussåkram

2010-01-28 @ 17:34:03
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0