Tisdag 19 januari


God morgon tisdag!
Börjar bli varmare ute nu, eller varmt var nog fel ord men minusgraderna verkar vara ett minne blott.
Ganska skönt tycker jag. Längtar till våren och mindre kläder.

Idag står kuratorbesök och ljusbehandling på schemat. Blev varken ljusbehandling eller promenad med Viktoria igår då både hon och jag inte mådde så bra. Istället blev det lite tvätt och en god tonfisksallad framför Idrottsgalan. Man fick sig ett par goa skratt. Sedan stupade jag i säng och idag har jag sovit mycket bättre. Kanske beror på att näsan inte var fullt lika täppt som igår.

Tror även att jag ska ringa Ida och se om hon orkar prata en stund. Beror ju på om lillan sover eller äter. Tydligen de enda hon gör just nu :) Tänk vad skönt att vara en liten bäbis.

Nu blir det jobb en kort stund innan det är dags för morgongika och en kopp te.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0