Tisdag 12 januari

Hej hopp!

Vilken bra dag jag haft idag!
På lunchen åkte jag hem till min barndomsvän och blev bjuden på pannkakor och vi hann prata ikapp oss lite grann. Den timman jag var där gick alldeles för fort så nu får vi allt ses snart igen.
Tillbaka på jobbet fick jag massagen en halvtimma. Hon fick löst upp massa knutar och knådat ordentligt så nu är man lite öm men det känns bra. Sedan fick jag lite tips om hur rygg- och benvärk ska släppa så det ska jag försöka komma igång med genast.
På eftermiddagen åkte jag till min frisör och klippte mig. Kändes trist så vi klippte upp det lite och jag fick tillbaka min lugg. Nästa gång blir det kortare och mer vågat. Vi har kommit på en skitsnygg frisyr :)
Tillbaks till jobbet igen och det är där jag sitter nu. Klockan är halv sex och det blir väl i alla fall jobb en halv timma till. M ringde precis och sa att han inte kom in. Både han och jag hade glömt bort att vi lämnat nycklarna hos Familjebostäder eftersom de skulle göra besiktning av luftkonditioneringen idag. Han bestämde sig för att åka till en kompis istället så jag kan jobba över med gott samvete.

När jag kommer hem ikväll blir det lite mat framför Biggest Looser och sedan ska jag skicka över lite bilder och så till finaste My som lovat att hjälpa mig med en ny outfit på bloggen :) Spännande!

Nä bäst att jobba igen. Vi hörs lite senare kanske annars imorgon.

Ta hand om er därute i mörkret.

Puss

Ser nästan ut såhär igen fast lite mer uppklippt.

Kommentarer
Postat av: carro

Tack gumman!

Allt bra med dej? Pussåkram

2010-01-13 @ 07:40:45
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0