Tiden rullar, tiden går...

Denna måndag har gått otroligt fort. Jag tycker annars att måndagar är extra långa och tråkiga men inte idag.
Kanske har med inställningen att göra trots allt. Just nu har jag ingen vidare lust alls men det beror nog på att jag är otroligt trött och snart ska få lämna jobbet. Det bara flög på mig så det får nog bli en tidig sänggång för mig.
Ska träffa syster min efter jobbet, sedan vidare mot ljusbehandlingen och sedan får jag äntligen komma hem. Då ska jag laga en snabb middag, plocka bland lite papper, sedan får vi se vad jag orkar med. Har ju ett par dagar till på mig innan vi åker.

Nä nu ska jag plocka ihop här och gå ner och möta upp M som är snäll och hämtar upp mig från jobbet idag.
Han är värd guld den pojken!

Puss

Kommentarer
Postat av: ida

jag hoppas det med, men tror inte de =/



vad härligt med ljusbehandling. blir man piggare eller är det en myt? :P



puss o kram

2010-01-25 @ 19:01:17
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

låter underbat =) de har jag funderat på o testa med faktiskt!



pussåkram

2010-01-25 @ 20:20:47
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0