Söndag 3 januari

God kväll mina hjärtan!

Ännu en dag har gått. Den sista på en otroligt skön semester. Imorgon drar arbetet igång igen men det känns okej trots allt. Nu får jag flytta ur morgonrocken och ta på mig snygga kläder igen. Haha.

Har sovit mest hela dagen idag faktiskt. Blev inte så många timmar i natt då jag fick hämta hem M från krogen runt tre. Då hade någon stulit hans plånbok och kunde inte komma hem. Fy fan för människor alltså. Kul att börja året med stulen plånbok. Allt är borta, visa kort, gym kort, KÖRKORTET. Arg blir jag när jag tänker på de.

Mellan tupplurarna har jag tagit en lång skön promenad i det 10 minus kalla vädrret vi har här i Göteborg. Köpte med mig en liten godispåse hem och njöt den tillsammans med M. Från och med imorgon börjar sockerfria veckor, bra mat och träning. Ska bli riktigt skönt att komma igång igen. Kroppen har totalt lagt av efter all ledighet.

Hade tänkt lägga in lite nyårsbilder idag men har inte orkat.
Kommer så snart jag orkar.

Nyår var i alla fall helt underbar. Började med trerättersmiddag hos våra vänner Johanna och Jonas och avslutades med fest hos deras vänner med fyrverkerier i hamnen vid tolvslaget. Var hemma runt två då M fått för mycket innaför västen och sedan tillbringade vi hela den första dagen på 2010 hemma hos dem med mat, promenad och massa kortspelande. Lärde mig Chicago och vann såklart första omgången :)

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och sedan blir det nog sängen för min del om jag ska orka med en hel arbetsdag imorgon.

Ta hand om er!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0