Måndag 4 januari


Jag + Ida = äkta vänskap :)

Hej på er!
Måndag och första veckan på nya året. Tillbaka på jobbet och det känns helt okej. Känns skönt att komma in i vardagen med nya rutiner, vanlig mat och träning. Har ändå lyckats gå ner ett kilo under jul och nyår. Med all den maten och godiset man stoppat i sig är ju det lite konstigt men skönt att det inte går upp i alla fall.

Idag står inte så mycket på schemat. Blir en långpromenad efter jobbet och sedan lite matlagning till M kommer hem från gymet. Tror på soppa idag om det är kallt. Värmer hela kroppen.
Kvällen spenderar jag nog i soffan med nya boken (Pågrund av Leon) och sedan blir det tidigt i säng för det blev alldeles för sent igår kväll.

Om jag orkar kanske de blir ett par nyårsbilder också när jag väntar på soppan och M. Vi får se.

Vad hittar ni på?

Puss

Kommentarer
Postat av: anna

Helt underbart har det varit över jul och nyår :) Hur har du haft det? kram

2010-01-04 @ 11:13:06
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0