Måndag 18 januari

Vaknade upp med värk i visdomstanden, ont i både bihålorna och huvudet och hade en natt med lite sömn men ändå kom jag upp och kunde kicka igång ännu en ny vecka. Visst känns det tungt när man inte känner sig hundra procent bra men ändå. Jag får vakna upp till en ny vecka och ett nytt oskrivet blad och det är inte alla som får det.

Idag vankas jobb, ljusbehandling, tvätt och en promenad med fina Viktoria som jag inte träffat på år och dar känns det som. Skönt med tjejsnack. Vi har en del att prata om helt enkelt.

Kvällen kommer spenderas i soffan framför Idrottsgalan där Peter Settman som vanligt är programledare. En av mina favoriter.

Vad gör ni idag?

Puss.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ojoj ja 4 mille är väl lite väl mycket, men det kostar väl ändå en del om man vill bo i gbg? Men kanske inte 4 miljoner såklart :)

Helgen har varit kanon, din med?

kram

2010-01-18 @ 13:06:46
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja ni båda har ju fasta jobb så det är nog inga problem :)

Härligt.

Kram

2010-01-18 @ 14:03:07
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0