Lördag 9 januari

Vilken fredag vi fick. Bästa sällskapet var på besök, Johanna och Jonas, och vi började kvällen med en god middag. Sedan blev det Med andra ord, bowling på Wii och Chicago. Jag och Johanna vann hela 6 middagar för våra vinster i bowlingen. Jag säger då de, tjejerna är bäst :)
Kvällen slutade någon gång runt tre inatt så det var en välförtjänt sovmorgon fram till tolv för mig och M.

Klockan ett gick vi ut i det vackra vädret och promenerade förbi Erica och lilla Freya och fastnade där i över två timmar.

Nu är klockan sex och M ska åka över till en kompis för lite "kill-snack" så jag passar på att gå över till mamma och pappa och få mig en matbit :) Sedan blir det en lugn kväll framför tv:n.

Bäst att ta på sig ordentligt för kallt är det minsann i vårt avlånga land just nu.

Vi hörs imon! T ahand om varandra!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jonna Hansson

BAra mysa! de är la underbart! :)

2010-01-10 @ 18:50:12
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0