Lördag 23 december

God morgon soliga lördag!

Känns som jag är uppe med tuppen idag. Har redan ätit lite frukost och nu ska jag hoppa i träningskläderna och promenera bort mot Grevegårdsskolan för handbollsträning med tjejerna. Efter det blir det en promenad hem igen, dusch och sedan vidare mot Frölunda Torg. Skulle behöva åka över till Specsavers ock fixa mitt ena par glasögon då de är lite stora men tror jag får göra det under morgondagen. Sedan vill jag gärna en sväng bort till Media Markt och kika efter Melissa Horns skiva men det kanske vi får ta imorgon också. Nu är det helg och jag tänker inte stressa en enda sekund. Tänker njuta för en gång skull istället för att hinna med så mycket som möjligt.

Gårkvällen var hur bra som helst. Jag och Viktoria började kvällen med att äta Kinatmat tillsammans med M och Daniel. När de åkte iväg för att spela Volleyboll kikade vi på Lets Dance, åt gotta och tjötade såklart om allt mellan himmel och jord. Det är de vi är bra på :)

Killarna kom hem runt halv tio och då blev det Med Andra Ord och Helt Hysteriskt. Jag och Viktoria krossade killarna i Med Andra Ord :) Weei!

Nä nu är det dags att röra på döfläsket. Ha en underbar lördag mina vänner så hörs vi senare under dagen.

Puss 

Kommentarer
Postat av: ida

tack desamma sötan ! =) verkar som du hade en riktigt bra lördag!



pussokram

2010-01-23 @ 12:58:42
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: marie

Det är bara fint!

Lät som en toppenkväll det där. Jag körde en spontan after work med en kompis och det var oxå hur bra som helt, vi skrattade som galningar :)

idag har jag varit och tränat och det var så roligt. kramar

2010-01-23 @ 16:50:21
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Ida

Darling! Har du missat att det faktiskt är januari och inte december? Hihi hur som helst låter din lördag fantastisk! Älskar. Puss

2010-01-24 @ 19:59:36
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0