God natt tisdag


Klockan har passerat åtta och jag tänker faktiskt krypa ner i sängen redan nu.
Jag är helt slut och ryggen värker så det ska bli skönt att sträcka ut den och sedan lägga en varm vetekudde på.

Till middag idag blev det endast varma mackor i ugn, både jag och M var för trötta och hade ingen vidare lust till något alls. Tvättstugan var dock bokad ikväll men den tog M ensam, tack snälla fina!
Nu är han iväg på träning duktig som han är och innan han kommit hem har jag nog hunnit sluta mina bruna.

Vi hörs imorgon igen med ny inspiration. Just nu är den nere på noll på grund av smärta.

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

Skönt att sova tidigt, ska också snart krypa ner i sängen :)

Åå kycklinglassange lät gott, gör du den på kycklingfärs då eller?

2010-01-26 @ 20:24:07
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0