Veckans första dag

Dagen började trött redan halv sex imorse men efter en varm dusch kände jag mig piggare och vi kunde ge oss ut till bilen. Både jag och M var överlyckliga att vi skottade ut bilen igårkväll innan vi la oss för natten. Hade inte varit lika skoj att ta tag i det klockan sex på morgonen. Anledningen till den tidiga morgonen var att M skulle till jobbet och se hockeymatchen tillsammans med en arbetskamrat och då jag gärna får skjutts till jobbet åkte jag med och blev avsläppt på vägen. Tack älskling!

Nu känner jag mig piggare och har hunnit med lagom mycket för en måndag förmiddag. Tänkte ta mig en minut och ringa Ida och höra hur hon och Tove mår idag. Har nog glömt att berätta att jag förra veckan beställde biljetter upp till Stockholm så den 12-15 mars ska jag njuta av varje sekund tillsammans med min bästa vän och hennes lilla dotter. Ska bli skoj att få träffa den lilla sötnosen i verkligheten. Just nu har jag ju bara sett henne på bild och hört henne jollra i bakgrunden när jag pratat med hennes mamma :)

Vad som hände i helgen kommer upp om en stund för er som är nyfikna....


I feel like this when I think of you, Ida.... ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja jag hade inte överlevt utan att ha något att se fram emot, helt klart! hade ni inte planer på utlandsresa? :) du får propsa på det nu när det ser ut som det gör ute :P

Kram

2010-02-22 @ 11:36:35
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Frida

Usch då, det lät inte bra! Hur gick det med M då? Ja då förstår jag att ni avvaktar, bilar är inte billiga ting dessvärre :/

kram

2010-02-22 @ 11:56:03
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0