Onsdag 24 februari

Nej jag har inte gått och blivit snurrig, jag vet att det är torsdag idag men jag hann aldrig skriva något igår så nu gör jag det nu istället.

Det blev en bra onsdag, trodde jag inte när jag vaknade upp av klockan och ögonen gick i kors av trötthet.
Lite frisk luft hjälpte så när jag kom till jobbet var jag något piggare och kunde ta tag i arbetet. Men det blev inte så värst mycket jobb för mig för jag satt nästan hela dagen med vår praktikant och gick igenom en kund med henne. Hon ställde bra frågor och jag kunde svara och förklara någorlunda bra tycker jag allt. Var en grej som jag fick erkänna att jag inte hade någon koll på men då frågade vi M och hon kunde förklara hur bra som helst. De hon inte vet är inte värt att veta :)

När jobbdagen gick mot sitt slut ringde Johanna och vi bestämde oss för att ta en promenad. Hon berättade att de fått lägenheten här i Frölunda och jag är överlycklig över detta. Kommer bara vara ett par hus mellan oss. Blir många promenader tillsammans :)

Kvällen spenderades sedan i soffan med hjärtat mitt. Sveriges guld i skidstafetten toppade allt och vi somnade gott efter mycket mys.


Kommentarer
Postat av: N I L M A

det lät som en bra dag!



sv: förlust med 4-3 :(

2010-02-25 @ 13:59:59
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0