Onsdag 17 februari

God morgon mina vänner!

Det känns bra att vara tillbaka igen men de utlovade inläggen lyste tyvärr med sin frånvaro under gårdagens kväll. Efter en långpromenad från jobbet och lite pasta carbonara var jag helt slut och hamnade i soffan framför finalen av Biggest Looser. En tjej stod som vinnare den här gången. Girlpower! Man blir otroligt sugen på att börja träna själv men hur roligt är det egentligen att slita som ett djur ensam. Är det någon som har lust att ta upp kampen mot fettet med mig så säg bara till....

Idag blir det jobb, promenad och tvätt och sedan ska jag verkligen försöka skriva lite på bloggen. Även om ni inte tycker det är så intressant vad som hänt mig de senaste så kan det vara skoj att kunna gå tillbaka och se vad jag gjorde den här dagen just de här året. Ett nytt decenium som jag bestämt ska bli så mycket bättre än de andra. Starten på det här året har börjat bra och så ska det fortsätta. En vilja av stål har vuxit fram och den ska jag behålla.

Vi hörs snart igen! Puss

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Jag e på..=) Men vi frå ju träna på olika städer... men vi kan ju följa och peppa varandras träning ändå! =)

2010-02-17 @ 20:53:14
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0