Fredag 19 februari

Hm trots att det är fredag så har inte den där vanliga fredagseuforin infunnit sig. Känner mig lite seg och hängig men det blir säkert ju närmare jag kommer slutet av dagen. Då blir det fredagsmys med älsklingen. God mat och lite lugn och ro. Blir hur bra som helst.

Blev en lugn och skön kväll igår också i och för sig för M begav sig ut i snöovädret för att spela volleyboll så jag kikade på en av de nya Wallander-filmerna, Dödsängeln. Helt okej. Sedan läste jag ett par sidor i boken "Fyra i leken" men somnade fort när M kom hem strax innan elva.

Vill passa på att ge Anja Pärsson en stor eloge för bronset igår. Var nog ingen som trodde att hon någonsin skulle kunna stå på benen igen efter den krachlandningen i onsdags. Go Anja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0