Onsdag

090909 idag mina vänner. Undrar om det är många som förlovar sig idag. Är ju ett ganska häftigt datum.
En av mina kusiner förlovade sig 070707. Så nu väntar vi på bröllop ;)

Hur är det idag?
Jag kämpar på. De senaste dagarna har varit lite hopplösa men jag kommit på att det är upp till mig själv att ha det så, så det är bara att tänka precis tvärt emot det jag brukar tänka. Jag menar att tänka på allt negativit i en ångestsituation hjälper INTE. Måste lära mig att tänka positivt. Jag är 22 år. Ska jag låta hela mitt liv gå åt till att må dåligt? Hur kommer det kännas när jag är 40 år och tänker att jag "slängde" bort min ungdom.

Nog med tankar.

Onsdag idag och halva veckan har snart gått. Idag är det fotboll på tv och jag antar att matchen kommer att ses tillsammans med killarna hemma. Klockan kvart över åtta är det träning med Sporttjejerna och jag har gett mig sjutton på att gå ner och träna idag. Jag vill ha handbollen i mitt liv igen. Innebär att jag missar Idol men såg att det går i repris på söndag så då sitter jag bänkad då istället.
Blev faktiskt idol för min del igår. Löprunda var det tänkt men jag var alldeles för trött när jag kom hem från kuratorn. Nu ska jag inte dit på en vecka men det ska nog gå bra.

Just de, hann in en snabbis på Din Sko igår innan jag vandrade bort till UM och hittade ett par urläckra stövlar. I skinn dessutom. Tänker nog satsa på dem i år. Måste ha något bra för fötterna för en gång skull.
Här har ni en bild:
High boot Vad tycker ni?
Nu ska jag jobba vidare och om en timma är det dags för lunch. Potatismos med ugnstekt falukorv :) Ibland är det enkla bäst.

Smack!


Kommentarer
Postat av: Linda

Riktigt läckra skor! :) Är själv ute efter ett par liknande!



Hur mår du egentligen stumpan? var ett tag sen vi pratade nu..



Kram

2009-09-09 @ 13:00:35
URL: http://lendaa.blogg.se/
Postat av: ida

sv: haha ja , tacos är perfekt mat när man ska fira. får laga de i helgen kanske. inte riktigt orkat mig på matlagningen än ;)



ojj va duktig du är, hur långt springer du?



och skorna var kanonfina :) köp!

2009-09-09 @ 13:11:56
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycket :)



Du är stark gumman,du kommer klara det galant! Du vet vart jag är om du behöver snacka lite,har all tid i världen :)



Aa,du gör rätt i att unna dig dom!



Puss!

2009-09-09 @ 13:14:08
URL: http://lendaa.blogg.se/
Postat av: ida

sv: JA köp köp köp! :) dom är jättefina!!

2009-09-09 @ 13:24:17
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Stöveln var riktigt nice. Var det den som kostade så mkt?! =O Kram ps. Tack för igår.

2009-09-13 @ 15:16:07
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0