Det kan vända fort

Hej igen mina hjärtan!

Kom precis in efter en liten promenad tillsammans med M. Innan dess åt vi en god middag tillsammans med tända ljus. Härligt såhär i höst mörkret.

Jag vet att jag lovade er söndagsuppdatering men det får ni imorgon istället. Jag har ändå givit er en del inlägg idag så jag hoppas ni är lite nöjda trots allt.
Humöret har tyvärr vänt lite så jag tänker lägga mig på soffan under en filt och kika på Ullared på Kanal 5.
Bara tänka på mig själv och ta det lugnt för ett ögonblick. Jag ska börja prioritera mig själv lite mer.
Att må bra kan visst snabbt vända men det är inget som stör mig så mycket längre. Imorgon är jag tillbaka i full kraft.

Ta hand om er och tänk på er själva för en gång skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0