9 november

God morgon mina änglar!

Ny måndag och alltså en ny vecka.
Idag blir det en nystart. Inget godis, glass eller kakor på veckodagarna, då inräknas fredag till en veckodag. Nu i början tänker jag till och med skippa sötsaker på helgerna. Det går lika bra med morötter, det är dessutom mycket godare än godis.
Nu ska mitt sötsug bort. Varit alldeles för slarvig med det de senaste.
En timmas promenad varje dag kommer det också bli, oavsett väder och vind. Plus att jag behöver komma igång med lite annan träning också. Löpning, handboll, gym?!
Nu vet alla och ni har tillåtelse skälla på mig om jag börjar fuska.
Rapporterar om hur det går varje kväll. Tog startvikt imorse men tänker inte berätta för er om den ännu.
Känner mig peppad inför detta och hoppas att den motivationen håller i sig nu. Bättre matvanor ska jag och M få också. Även där har vi slarvat det senaste.

Undrar hur intressant ni tycker det här är egentligen men det är min blogg och då får jag skriva det jag känner för.
Nu kan ni ju dessutom hålla lite koll på mig om hur det går.

Vad som hänt i helgen kommer i separata inlägg annars blir det alldeles för jobbigt för er att läsa.

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Samma här :)

Fast jag ska skippa sötsakerna helt för jag är väldigt duktig på att tänja på gränserna annars. Kul, då kan vi peppa varandra!

2009-11-09 @ 09:52:04
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Va kul, då kör vi! Jag börjar också nytt liv, igår! Bättre mat, inget godis fören på helgen och sen är det träning hela veckan! =) Vissa dagar skall de till och med bli två ggr...=) Nu kör vi! =) kram

2009-11-10 @ 10:58:20
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0