1 november

God morgon vänner!
Ännu en tidig morgon, klockan är strax efter nio och jag är klarvaken. Varför kan man aldrig sova när man får. Imorgon när klockan ringer sex så önskar man över allt annat att man får ligga kvar.

Igår blev det en underbar dag. Började lördagen med tvättning och under tiden kikade jag på Idol via Tv4play. Vilket avsnitt. Temat var Las Vegas och idolerna var verkligen hur bra som helst. Dessutom var det en kille som friade till sin tjej live och gissa om jag grät floder. Haha är så känslig nu för tiden.
Tråkigt att Erica åkte ut, hon har en av de finaste rösterna. Förstår inte vad Rabhi fortfarande gör där.

Sedan blev det städ och fix för hela slanten. Gick all in och damma, damsög, tvätta golv, skura badrummet, rengjorde ugnen, städade ur skåpen, var nere i källaren och fixade lite och sedan gjorde jag ordning bland alla mina skor. Så nu har jag en låda för stövlar och en för sommarskor. De lite finare skorna har varsin låda :)
  
Klockan fyra var jag färdig och då tog jag en välförtjänt dusch. Halv fem var M hemma så då tog vi oss en sväng till Ica Maxi och köpte hem lite gott. Till middag blev det fläskfilé och bakpotatis.

Mamma, pappa och vovven kom till oss runt sex och då blev det Galenpanna, "norks nolla" och Körslaget. Och självklart en massa tjöt också. En riktigt trevlig kväll med gott vin :)

Idag vet jag inte vad som händer. Tänker i alla fall göra ordning en god frukost åt M men det dröjer nog ett tag för han är en riktig sjusovare. Tror nog att jag hinner slänga mig på soffan och se en film innan han börjar dagen.
Är lite shoppingsugen så tror jag ska ringa mamma och fråga om vi ska ta en sväng. M ska ju iväg och kika IFK-AIK i eftermiddag. Håller alla tummar i världen för att IFK tar hem detta.

Nä nu ska jag ta mig en smörgås och lägga mig på soffan.

Ha en fin dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gumman, skoja INTE det kommer vara GALET i Götet idag. Vet du hur många AIKare som åker ner och CHANSAR på att de får en biljett till matchen??

Du håller dig inne idag!! ;)



Låter som ni haft en mysig helg hittills. Härligt!

Jävlar vad skor du har, men det visste jag redan :P hehe. Och M som tycker jag har många!! hihi

Sötnos!!



Älskar dig!



Puss och kärlek <3

2009-11-01 @ 12:10:01
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0