Tisdag eller torsdag?!

God morgon mina hjärtan!
Solen lyser, klockan slår strax sju och jag har fått en god natts sömn. Så bättre humör kan jag nästan inte ha.
Dessutom slutar jag redan klockan elva idag. Kommer att få njuta av solen och det känns toppen.

Klockan kvart över elva ska jag hämta upp syster i skolan och sedan åka iväg och äta lite god lunch.
Sedan är det dags att klockan ett vara hos frisören. Syster min ska på studentbal och därför fixas fin i håret och med lite smink. Är spänd på hur hon kommer se ut. Inte ofta man ser henne sminkad. Hon kommer bli ännu sötare tror jag :)
När hon är klar blir det att åka hem för lite middag och klockan sju ska alla samlas upp på Avenyn för att gemensamt promenera till Valand där balen ska äga rum.

Vilken underbar kväll de kommer få. Min min egen bal för tre år sedan. Tänk att det redan gått tre år. Helt galet. Känns nästan som igår. Man minns det som om det var igår i alla fall.
En underbar kväll hade vi i våra fina klänningar :)


Nu ska jag plocka fram dagens arbete.
Blir som en torsdag idag då sista arbetsdagen denna vecka är imorgon. Då blir lill-lördagen en fredag. :)

Vad gör ni idag?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Åhh va roligt skall du hjälpa din syster hela dagen ida då! =) Då får du ta lite bilder så man får se hur fin hon blev! Ah visst är de helt sjukt att det REDAN har gått 3ÅR!!! Men kul hade vi...=P Min syrra är så tråkig att hon inte skall gå på balen..=/ Kram

2009-05-19 @ 17:56:07
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0