Tisdag


Heeej mina fina!
Vet ni vad jag har kommit på?! Jag ägnar hela veckan åt att räkna ner dagarna till helgen. Veckan blir lite som en transportsträcka. Varför då? Veckan kan väl få vara nästan lika underbar som helgen. Varför ska den bara få gå fram utan att man kommer ihåg vad man gjort. Nej det ska bli ändring på det nu. Jag ska från och med nu ta vara på varje dag som kommer. Tacka varje dag jag får vakna upp och andas. Göra det bästa av varje dag och inte låta något dåligt humör få förstöra. Det låter väl bra? :) Hur länge tror ni att det fungerar?
Nej det här ska jag banne mig ta till mig nu och verkligen försöka med.
Dagen började inte bra men det har jag suddat bort nu och kommer ägna mina första vakna timmar till jobb.
Får äntligen börha ordentligt på februari :) Känns bra att lägga januari bakom sig.
I eftermiddag får jag se om jag kanske hinner träffa en vän innan träningen annars blir det en sväng hem till mamma och säga hej.
Sen träning som sagt och efter det en promenad. Kanske sällskap? I hope.

Ikväll har jag bestämt date på Msn med min fina H. Hoppas att vi kan bestämma ett datum för att ses. Alltid spännande med nya vänner. :)

Kvällen igår var bra. Vi hade tvättmåndag. Städade lite extra och var iväg och slängde massa saker.
Tittade på Spårlöst och grät en skvätt. Sedan var det sängen som gällde och den var varm och go.

Vaknade ganska pigg så nu ska jag ta tag i dagens arbete innan energin försvinner.

Ha en fin tisdag allihop!
Ska ni göra något speciellt?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej gumman. Ja det är helt underbart med en ledig dag. Sovit länge och så=) I kväll går det inte jag tränar kl 17 så det blir lite tajt. Och på lördag ska jag få besök här hemma så kan nog inte.

Får bli en annan dag.Puss

2009-03-10 @ 10:55:33
URL: http://maaaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0