Söndag

Hej mina underbara vänner!

Första inlägget idag. Klockan är halv sju på kvällen. Hoppas ni inte undrat för mycket vart jag varit :)
Haft en fin söndag.
Vaknade runt nio. Tittade på en film med älskling och åt frukost.
Klockan halv tolv körde älskling in mig till stan och där mötte jag upp Malin klockan tolv. Var meningen att vi skulle fika men vi fastnade i alla butiker istället. Shopping för mig idag också. Även Malin fick med sin fina saker hem.
I mina påsar låg det ett brett skärp och ett par jeanstight från Gina Tricot och ett vitt linne med öppen rygg från H&M.
Fortfarande inte hittat väskan. Tror jag hittade den igår då jag tänker på den hela tiden.

Igår hade vi en fin kväll. Malena vann ju Melodifestivalen och jag är jätteglad för det ska jag säga.

Är det någon som kan vinna så tror jag att det är hon. Annorlunda. Precis så som det ska vara. Opera ska tydligen vara väldigt stort i baltländerna. Men samtidigt kan jag inte sluta undra om de ändå inte kommer fortsätta rösta på varnadra? Trots att de har skitlåtar....
Efter festivalen som vi såg tillsammans med mamma, pappa, farmor, syster och Håkan spelade vi Plump fram till tolv.
Sedan gick vi hem och halv ett stupade både jag och M i säng.

Nu sitter jag hemma ensam. M är hos en kompis på Hisingen och pappa gick precis.
Han har varit här och hjälpt mig sätta upp speglar i hallen och en hylla i datorrummet.

Skulle träffat Bella ikväll men hon är på släktmiddag. Hon skulle höra av sig senare så vi får väl se.
Börjar bli trött redan så kanske jag bara ska ta mig ett bad och ta det lugnt ikväll.

Vad har ni gjort i helgen och vad tycker ni om melodifestivalfinalen?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: ida

hej sötnos :)

åh gud va gott, vilken hemmafru du är ;) vad blir det för kaka?



jag tycker också de va OKEJ att hon vann, iaf nu ikväll. igår var jag så chockad att jag satt o stirrade in i en vägg i en timme med tre kompisar.. efter att vi legat i en hög i soffan och skrikit av nervositet HAHA ! men alcazar var bäst. vilka röstade du på? :)



puss o kram !

2009-03-15 @ 19:56:51
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: carro

Tack gumman! Har haft en toppen helg. Sov sött! Puss

2009-03-15 @ 21:39:26
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0