Soliga dagar vill man inte sitta inne

Solen fortsätter lysa ute och jag känner bara för att slänga ifrån mig alla jobbsaker och gå ut för en lång promenad.
Vill njuta av de varma strålarna. För varmt verkar det vara då det inte blåser.

Ringde pappa och kollade hur han mådde precis. Bra sa han, hoppas han inte ljuger för mig för då blir jag arg.
Han och mamma var iväg och tittade på present till honom. Han hade hittat något guldarmband sa han. Det blir nog perfekt. Kan nog våga avslöja vad vi har köpt då han inte brukar vara här inne och kika.
Det blir en chokladprovning, ett röd vin, en digitalkamera med minneskort. Tror det blir kanon.
Var meningen att vi skulle köpa en väderstation men det fick han av arbetskamraterna i tisdags.

I eftermiddag blir det ingen träning för mig. Jag fick permission :) Ska bara bort och lämna nycklarna.
Samtidigt hämtar syster min M på jobbet. Klockan halv sex blir det middag hos pappa och mamma och de bjuds på lasagne.

Mums vad underbart :) Pappas lasagne är bland det bästa som finns.
Egentligen ska vi ju bjuda honom men det får bli nästa helg när vi är lediga.

Nu ska jag jobba en stund till sedan vankas lunch runt ett :)

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja det var riktigt skönt att komma hem igår, han vet hur han välkomnar mig hem iaf :) får se om jag är lika snäll när han kommer hem om två veckor när han varit iväg ;) hihi.



Det är kul att du hängt med oss och uppskattat det :) det är sånt som sporrar ens bloggande. Hur mår du då gumman?

Puss

2009-03-19 @ 12:30:24
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: ida

japp dom gör ju de, de lär bli en spännande match vill jag lova :)



ah mende blir ju superbra! han kommer bli jätteglad ska du se :)



ja de lär du nog få göra ;) när våren nalkas är de underbart o åka till göteborg, dock blir de nog en senare tripp, efter usa o allt ;)



puss o kram !

2009-03-19 @ 12:59:27
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: My

Jajamensan ;)



Klart jag kommer och är med er :) vi kan superkul ihop tror jag :P



Nu har iaf solen kommit fram :) skönt!

Yes, idag är det jobb :) Ända fram till v. 16 :P



Kramar!

2009-03-19 @ 13:33:19
URL: http://pysaan.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja usch jag läste om din pappa :( tur att det inte var nåt med hjärtat då.



Naw va du är go gumman, makes me happy.

PUss

2009-03-19 @ 14:12:30
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0