Måndag

God morgon !

Solen lyser massor idag så det tog emot lite halvåtta när jag började en ny arbetsvecka.
Skulle vara väldigt skönt att få vara ledig en vecka, resa bort någonstans med älskling och få rensa bort alla tankar som snurrar. Slippa vardagen för ett par dagar och bara ta sig tid för kärleken. Inga krav och ina måsten.
Nu drömmer jag mig visst bort men det skulle vara såå skönt nu.

Kanske en helg i alla fall kan hjälpa lite.

Rom, Paris, London eller New York skulle fungera alldeles utmärkt tror jag ;)

Som sagt ny arbetsvecka och det finns lagom mycket att pyssla med idag så det känns kanon.
Dessutom är det massage time idag och jag hoppas att jag får byta tid med någon då jag ska vara hos kuratorn klockan tre. Tog bilen idag för att jag inte ska behöva gå så tidigt från jobbet så idag blir det en långpromenad när jag kommer hem istället. Ska fråga om M också vill följa med.

Har ni haft en bra helg?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll pinglan.Allt bra med dig med denna dag som det är med mig.Helgen har det varit mycket med nära & kära..så en mysig helg får man allt lungt säga att man hade.Hoppas att du har fått en skön start på veckan.kram kram

2009-03-23 @ 16:49:35
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Hej. härligt med massage...=) Hur är det mellan dig o och M.?. Kram

2009-03-23 @ 20:48:43
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0