Lördag

God morgon världen!

Vaknat tidigt idag så jag kommer ha ensamtid ett par timmar nu då jag vet att älskling behöver sova ut.
Han var trött och sliten igår.
Men trots det hade vi en bra kväll. Vi gick en promenad, pratade mycket, åt räkbaguetter och tittade på Let´s Dance.

ÄNTLIGEN åkte Elisabeth ut. Inte mer än rätt när de andra är hundra gånger bättre än henne.
Nu hoppas jag på Morgan i final. Står lika mellan Magnus och Laila just nu för mig så vi får se nästa vecka hur det går för dem. Är väldigt imponerad av Magnus dock som kan röra på den stora kroppen på det sättet.

Nu tänkte jag slå mig ner och se på Så ska det låta.

När älskling vaknar blir det en lång mysig frukost. Sen får vi se hur dagen artar sig.
Det pratas i alla fall om middag hos familjen då farmor är och hälsar på.
Mys!

Ta hand om er så hörs vi senare.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0