Jag ljög

Ja inte var det en stor lögn men jag ljög för er förut när jag gick från jobbet.
Det regnade inte ute. Nej det var massa dimma men inget regn. Snustort på marken.
Såg väl i syne eller så...

Nu har vi ätit mat jag och M. Gjorde sallad med bulgur och kycklingfilé till det. Vatten och baguette också. Och lite vitlöksröra.

Meningen idag var att vi skulle ut och springa men då jag har världens huvudvärk så blir det bara en promenad.
Sedan en lång dusch för att värma upp oss och efter det ska jag slänga mig i soffan och bara ta det lugnt.

Vad gör ni ikväll?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: nadia

Det var verkligen fult gjort! ;)

2009-03-17 @ 01:33:03
URL: http://zoegaz.blogg.se/
Postat av: Jonna

Godmorgon!

tusen tack. alla ord, alla kommentarer o söta människor betyder så mkt.

Kom hem i går. då hade Sanna gästbloggat o gjrode mej så överaskad o glad :)



Ni anar inte vad de betyder.

Hoppas huvudvärken är bättre!

kram

2009-03-17 @ 06:54:18
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0