Fredag

God morgon soliga fredag!
Äntligen är fredag och helg här. Känns skönt med ledighet men då M kommer vara borta till på söndag så kommer det självklart vara lite tomt hemma.
Men jag hoppas att solen är framme massor så jag kan vara ute och njuta. Kanske man kan samla på sig lite färg också :)

Kvällen idag blir nog lugn, vet inte vad som händer ännu. Städa behövs i alla fall och kanske lika bra att göra det idag så hela helgen är fri till annat.
Imorgon blir det en lugn dag men på kvällen kommer Malin på middag och då ska det såklart drickas lite vin också. Sen får vi se om vi gör stan osäker :) Var väldigt längesedan jag var ute så det skulle vara himla skoj.
Söndag blir det nog att vila upp sig lite och sedan är det match i Stenkullen på eftermiddagen.

Kvällen ska jag spendera med min pojk som förhoppningsvis kommit hem när jag kommer runt halv sju.

Vad har ni för planer?

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0