Måndag


God morgon i regnet!

Solen lös underbart igår när vi var och grillade hos mamma och pappa men när jag vaknade i natt så stod regnet som spön i backen. Tråkigt för dem som har semester nu. Mig gör det inte alltför mycket som jobbar i fyra veckor till. Nästa år blir det inte såhär sen semester. Både jag och M är helt slut för tillfället.
Hoppas ändå att det ljusnar mot eftermiddagen för jag vill åka in till Liseberg och kika på allsången live. Har fortfarande inte gjort det. Alla de andra åren har jag och syster suttit bänkade där flera timmar innan det började. Kanske jag blivit för gammal för det här? Nej det skulle jag inte tro :) Blir aldrig för gammal för allsång :)

Idag blir det jobb som vanligt men jag sitter ändå och drömmer mig bort mot helgen som kommer. På torsdag kväll kommer ju som sagts tidigare Ida och Marie ner från Stockholm. På fredag åker vi mot Ullared och Gekås. Ska bli kul att ta med Marie dit då hon aldrig varit där tidiagre. Kommer ihåg min första gång. Vilken upplevelse :)
Jag ska få tag i en ny väska då min vita fina inte är så vit och fin efter resan i Danmark. Haha.

Annars händer det nog inte så mycket i veckan. Det ska handlas en säng så vi alla tre kan sova gott och så ska det städas. Sedan ska jag mysa massor med min älskling också för honom skickar vi iväg hela helgen. Är nog ändå inte så skoj att umgås med tre galna tjejer :)

Just de, Cattis ville att jag skulle byta text här på bloggen då hon tycker det är jobbigt att läsa och jag vet att många andra tycker det också. Själv ser jag det inte som ni ser det på min dator så jag har inte tänkt på hur jobbigt det är. Men jag vet dock inte hur man ändrar texten så nu behöver jag hjälp med det, tack!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: CaTTis

KOlla in den här länken: http://www.designadinblogg.se/2007/october/andra-rubrikerna-i-menyn.html



Det är under family font du skall ändra och sätta in några fler olika teckensnitt. =) Och teckensnittens namn hittar du ju i tex Word. =) Kram

2009-07-13 @ 10:36:08
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Gu va roligt ni måste haft på båten! =) Kul! Kommer de bilder? kram

2009-07-13 @ 10:36:59
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0