Lugnet infinner sig sakta men säkert

Hej mina kära!

Har ni en bra fredag? Hittar ni på något skoj?

Själv stannar man hemma tillsammans med M och har en lugn och skön hemmakväll.
Maten står på spisen, blir ryggbiff med bakad potatis :) Mums. Är färdigt vilken sekund som helst. Till blir det en sallad.
Maten kommer att avnjutas framför den nya Wallanderfilmen, Kuriren. Älskar svenska filmer. Beck är favoriten.

Nu ropar M på mig så bäst att kila. Kanske återkommer senare ikväll när M lagt sig.
Han ska nämligen jobba imorgon. Sista dagen innan fyra veckors semester. Jag får slita en vecka till.
Börjar bli jobbigt nu. Vill ha lugn och ro ett tag.

Nej mat var det........

Kommentarer
Postat av: My

sv: Ja, det var riktigt skönt. Och eftersom att solen gömmer sig så fuskade jag med lite brun-utan-sol idag :) helskönt!

Åh, landet.. jag bara längtar tills ästahelg då jag ska till mitt landställe på kräftskiva med massa folk :)



Förresten, var det inte du som aldrig hade hört talas om ryggbiff innan ida köpte det till tjejkvällen?! :P hihi!



Puss&Kram

2009-07-31 @ 21:23:30
URL: http://pysaan.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej,

Vad roligt att du tyckte det :)

Det får plats 6 bokstäver lodrätt och 8 vågrätt.

Tagsen/brickorna kostar 50 kr för en, 90 för två, 130 för tre osv. Vill man ha kedja (kul eller läder) till kostar det 40 kr extra.



Hoppas att jag fick med all info nu!

Kram Lina

2009-07-31 @ 21:37:39
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Lina 24, trebarnsmor

Självklart kan du det.

Frakten ingår i priset.

Glömde säga att tagsen är silverpläterad metall, dvs inte äkta silver bara så du är medveten om det.



Om du fortfarande är intresserad så kan du maila din beställning till [email protected]

Kram Lina

2009-07-31 @ 22:49:37
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej jag tror vissa sår aldrig läker. Dom bara finns där.. :(

Nej jag har väl haft en sådär fredag. Blev soffan med Wallander här med! :)

Snart ska vi ses, jag längtar!!

Puss!

2009-08-01 @ 00:16:48
URL: http://misshannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0