Jag är tacksam

för:

min M
mitt jobb
mina arbetskamrater
att jag träffade min Ida på Mallis för snart två år sedan
att jag fått så fina vänner i Stockholm
mina vänner här i Göteborg
handbollen
att jag kan gå och röra mig problemfritt
att jag kunde köpa en ny bil tillsammans med M
de fina helgerna jag har när jag är tillsammans med Ida
att jag har en moster som orkar lyssna
att jag träffat en till människa som orkar lyssna och vill hjälpa mig
att jag hade världens bästa farfar
att jag kan känna glädje, sorg, tacksamhet, ilska, kärlek
att jag och M har en fin lägenhet
att jag hållt mig relativt frisk hela mitt liv
att jag gick ut skolan med bra betyg
att jag kunde ta körtkort direkt när jag fyllt 18 år
att jag lever i ett land där man kan känna sig ganska trygg
att jag har mat på bordet varje dag
att jag kan få köpa alla nya klänningar om jag vill
att jag lyckats ta mig ur en depression

.......

Vad är du tacksam för?


 


Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Det är himla bra att rada upp vad man är tacksam över så man inte glömmer bort :)



Ja, det är riktigt tufft att sova ensam, uuh.. att somna och vakna ensam. Är säkert bra för mig också att göra det ibland men undrar ibland hur jag ens kunde vara singel och sova ensam hela tiden när jag bodde själv. :P Man vänjer sig så lätt vid att ha en säkerhet bredvid sig hehe.

2009-07-30 @ 13:10:39
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Malin

Nja inte direkt va vi vet nu. Jag och Kristoffer e sjukt sugna på att gå ut. Calle, kristoffers kompis med. Skulle ått med hans flickvän men hon har inget leg typ. Får se va som händer. Puss

2009-07-30 @ 15:00:13
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg! :)

2009-07-30 @ 15:42:39
URL: http://mariiette.blogg.se/
Postat av: My

Svar på dina kommentarer;

Här är solen inget att ropa hej till, den gömmer sig bakom fina moln och jag tror det kommer både regna och åska idag :S men varmt är det.



Nu jäser min deg och vaniljkrämen blev SJUKT bra :D

Tänkte plocka undan innan jag börjar baka dom!



Hur har du det idag?



Svar på din frågai ditt inlägg;



Jag är tacksam för..



..min prins

..mina djur

..mitt "jobb" som jag ska utbilda mig till nu!

..min familj (ma, pa, ida & henkan)

..mina vänner

..att jag får dela allt med prins

..att prins pushar när jag inte orkar

..att jag är frisk

..att jag har slutat röka (allmost!!!!)

..för att min syster ger mig nästintill oanvända kläder!

..för att jag har fått bättre självförtroende tack vare 2 personer.

..för att jag gick restaurangskolan

..för att prins finns



sen vet jag inte.. för väldigt mycket iaf :P haha

Känns som att min kommentar är typ mycket mycket lång!



PUSS & KRAM!

2009-07-30 @ 16:02:47
URL: http://pysaan.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Mer än vad jag tror...

2009-08-01 @ 20:35:08
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0