Let´s Dance 2009


Glömde ju nämna Let´s Dance när jag skrev förut.
Ni missade väl inte det igår kväll.

Familjen var här och vi satt och hejjade extra mycket på Morgan, Magdalena och Hasse. Inte för att Hasses dans var klockren men jag och pappa tycker grymt mycket om honom. I Efterlyst är han klockren!

BlondinBella var, ja vad ska jag säga, jag vet att det är många som tycker om henne och hennes blogg men jag är absolut inte en av dem.

Davids kommentar om hennes kille var också en klockren sak, BrunettBerra ;)

Haha inget Let´s Dance utan David.

Tyckte även om Laila från Idol och Magnus. Ska bli spännande att se honom bolla runt med Annika. Jag menar hon kan ju inte vöga mycket för honom som bollar med en sten som väger ett par hundra kilo liksom.

Nu ska jag äta lite frukost, under tiden kan väl ni tala om vilka era favoriter är.

Känns som jag har ett par nu men det lär ju ändras under tiden. Jag menar vi har ju bara sett ett program än så länge.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh ni har en trevlig biostund framför er ;) berätta sen vad du tyckte gumman :)

Puss

2009-01-10 @ 12:00:20
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Jag hann bara se sista paret... Så jag håller på dem faktsikt! Graaf och Da Silva! =)

2009-01-10 @ 16:57:54
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0