Utmanad av Carro

Var kommer du ifrån? Jag är född i Göteborg och har stannat här sedan dess :)
Heter? Marie Irene Charlotte
Hur gammal är du? 22 om 1½ månad
Tycker du om någon just nu? Självklart, jag tycker om många
Jag samlar på? Det skulle vara kläder då, speciellt klänningar ;)
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja eller har sovit i M´s famn på hans sida av sängen
Har du sovit ensam inatt? Nej
Har du strumpor på dig nu? Strumpbyxor
Hur svarar du i telefon? P****b Charlotte om jag är på jobbet, i mobilen hallo eller Charlotte
Vad ska du göra ikväll? Först träning och sedan mys med M
Vad ska du göra imorgon? Jobba, tvätta och se på DH
Var vill du bo när du blir stor? I ett hus nära vattnet
Vad vill du bli när du blir stor? Skådespelare och författare, I keep dreaming
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommarn
Laddar du ner musik och filmer från internet? Nej vet inte hur man gör
Bär du glasögon eller linser? Glasögon på jobbet
Har du piercing? Nej
Öronen? 2
Har du tatuering? Nej men vill gärna ha en. Feg? Jag? Absolut

Vill du gifta dig? Självklart, jag är en flicka som drömt om stort bröllop sedan jag träffade M
Vill du ha barn? Klart jag vill, jag hoppas jag är en av dem som välsignas med barn
Solar du ofta? Ja fast nu hör jag överallt hur farligt det är så kanske jag ska minska ner det...
Är du bra på att laga mat? M älskar min mat så jag får nog svara Ja på den frågan
Gillar du att dansa? Självklart. Skaka på rumpan är bland det bästa som finns
Vilken är din favoritglass? Oj det var svårt, blir nog mjukglass
Tror du på ett liv efter döden? Ja visst, skulle det bara ta slut här? Jag ska ju träffa farfar igen
Är du morgon eller kvällsmänniska? Både och måste jag nog säga
Vilken ögonfärg har du? Bruna
Vilka hårfärger har du haft? Brunt, blont, svart på samma gång
Är du beroende av något? Kärlek
Har du kysst någon under den senaste veckan? Ja

Jag utmanar nu:
Ida, Frida och My


Kommentarer
Postat av: carro

Kul att du gjorde utmaningen :)

Jaa helgen var underbar, din med?

I veckan är det massa plugg och massa träning. På fredag blir det "BOND-sittning" och så mycket mer har jag inte hunnit planera in, sj då?

Puss

2009-04-20 @ 12:14:19
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Ida

Skjortan köpte jag på H&M, REA-ställningen :) hihi

Du får kika där hjärtat!!



Nu ska jag svara på din utmaning. :P



Puss <3

2009-04-20 @ 12:38:02
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0