Onsdag - Jobb- och tvättdag

God morgon mina fina vänner!

När jag klev upp imorse var det blött ute. Tydligen regnat en hel del i natt. Jag har inte märkt något. Sovit som en stock. Men tydligen för lite timmar då jag är sjukt trött. Tidiga mornar med väckarklocka är inte riktigt min grej känner jag.
Har kommit in i sena kvällar nu när man fick vara ledig lite längre än vanligt. Inte bra. Måste ändra på detta med en gång.
Men hur lätt är det när det visas dubbelavsnitt av DH, det kan man ju bara inte missa. Tror jag grät mig igenom halva första avsnittet. Eli var ganska lik min farfar. Han ville också hjälpa alla. Önskar att han fanns bland oss igen. Bara för en liten stund. Finns en del jag skulle vilja tala om för honom.
Oj vad känslosamt det blev nu. Inte alls min mening.

Idag är det jobb som vanligt fram till fyra, promenad hem och kanske hinner jag börja med tvätten innan jag ska och träffa min kurator halv sex.

När tvätten är färdig ikväll ska jag bara ge all min tid åt M. Han åker imon efter jobbet så jag träffar honom bara imorgonbitti, sedan inte förrän på söndag natt igen. Tur jag har lite planer så går helgen säkert fort :)

Nu ska jag mejla min Ida för hon är tillbaka på jobbet igen :) Äntligen!

Vad har ni för er idag?

Kärlek

P.s Ny presentationsbild, vad tycker ni?

Fotograf: Min fina Helén

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

I slutet på april tror jag... så någon vecka får jag vänta... men det är dom värda :)

Allt är bra här med, grått på himlen bara.

Puss

2009-04-15 @ 08:18:14
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja absolut :) det är ju inte sommar än ändå.

Usch va jobbigt, det är nog erat regn som kommit hit då för det var blött på marken när jag kom ut innan, blä.



Jadu, jag har att göra idag, snart fika dock. Sj då?

Puss

2009-04-15 @ 08:55:43
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0