Onsdag

God morgon fina!

En helt vanlig onsdag idag. Ska jobba fram till halv fyra då jag var här halv åtta.
Klockan sex är det dags för ledarmöte i klubblokalen. Dags att bestämma hur nästa säsong ska se ut. Vilka som ska träna vilka lag. Jag vet inte hur jag ska göra ännu. Har tränat 96-97 hela höst- och vårsäsongen men nu ska de splittras upp. 96:orna ska träna med 95-tjejerna och 97:orna ska träna med 98:orna.
Skulle vara en större utmaning att få ha hand om 95-96 men frågan är vem som vill ha dem tillsammans med mig.
Vet att underbara E-B som jag varit ledare tillsammans med inte är så sugen på att ta dem. Hon har haft dem förr och vet hur tufft det är.
Vi får se ikväll helt enkelt, jag har ju några timmar kvar att bestämma mig på.
Innan jag ska iväg måste jag slänga ihop något att äta så har ni något tips på en maträtt som går fort, är god och nyttig så skriv gärna och berätta.

Igår var jag på utföräljning hos M´s jobb men hittade inget speciellt. Det gjorde däremot M som kom därifrån med en jättefin skjorta, två plånböcker och ett skärp.
När vi kom hem var det tvätt som gällde och matlagning. Det blev kokt fick med potatis och vitsås. Jättegott.
Får det i matlådan idag :)
Blev lite glass med banan till efterrätt och efter det somnade jag i soffan. När jag vaknade stod klockan på halv tio.
M hade varit underbar och hämtat upp all tvätt ensam men jag missade DH. Skit också.

Någon som vill berätta vad som hände?! Kanske kan hinna se reprisen på söndag.

Nu är det dags att sätta full rulle på jobbet och mejla min Ida.

Vad gör ni idag?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Mindy

Hoppas med att kära du med får en en skön dag..Vad för skoj ska du göra denna dag? kram

2009-04-22 @ 08:41:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Känns som du kommer få en skön onsdag.kram

2009-04-22 @ 08:45:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Två plånböcker?! Varför...haha

2009-04-22 @ 20:21:30
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0