Fredag - systerdag

God morgon mina vänner!
Fredag och sol. Det kan inte bli mycket bättre. Visst skulle man kunnat vara ledig men ett par timmar på jobbet skadar ingen. Man är inte ledsen när lönen kommer den 25:e.
Ser lugnt ut på jobbet. Bara jag som kommit ännu men så är klockan bara halv åtta. Finns massor att göra men det älskar jag för då håller man alltid lite högre takt på sig själv. Men nu såhär precis efter momsen behöver man inte stressa ihjäl sig, men man kan inte heller lata sig för då får man slita häcken av sig när det börjar närma sig moms nästa gång. Jämn nivå, det tycker vi om :)

Natten gick hur bra som helst. Jag vaknade ett par gånger men somnade snart om igen. Kände mig inte riktigt utvilad imorse men det är väl inte så konstigt när klockan ringer klockan sex. Snoozade till tjugo över sex men sedan tyckte jag det var dags att gå upp.
Åt två knäckemackor, tog på mig kläder och satte på mig ett ansikte och sedan iväg till bilen. Kallt som tusan ute men solen är framme så det värms nog snart upp. Igår eftermiddag var det jättevarmt så jag hoppas på samma idag för jag tänkte sluta lite tidigare för att få vara med syster så mycket som möjligt. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Vi ska handla hem mat i alla fall och se Så ska det låta klockan åtta men mellan där får vi se. Gå i någon affär kanske. Får se vad hon vill göra.

Imorgon är det upp tidigt då vi samlas halv tio för en heldag med handboll.

Vad gör ni idag?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja det sägs ju att solen ska vara framme i helgen :) hoppas du får en mysig helg också!

Puss

2009-04-17 @ 07:53:18
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0