Måndag 29/9

God morgon fina!

Nu är jag tillbaka igen, full med nya tag :) hoppas ni inte saknat mi för mycket ;)

Jag känner mig mycket bättre och allt verkar lösa sig till det bästa. I alla fall när det gäller mig. Finns dock en person som inte mår särskillt bra just nu och det är min syster. Det värker i hela kroppen att hon inte får vara den där glada tjejen som jag vet att hon är. Jag ska hjälpa dig genom allt gumman!

Helgen blev inte alls som jag tänkt mig kan jag säga, det var meningen att den skulle se ut såhär:

Fredag: Tjejmiddag hos min barndomsvän Helén med vin, tacco och trevligt sällskap.
Kvällen slutade tidigt för min del då jag höll på att kvävas av en gurka som fastnade i halsen.
Känns fortfarande lite jobbigt att svälja.

Lördag: Heldag på stan med mamma och Bingo mys med vännerna på kvällen.
Blev ingen heldag på stan då jag och mamma blev ruskiga ovänner på fredagskvällen.

Bingo blev det i alla fall tillsammans med M, Bella och Dennis. Jag och M vann 100:- :)


Söndag: Match mot Sävehof med mina småtöser och städdag hemma.

Matchen slutade med vinst, 8-3. Men någon städdag blev det inte då jag var tvungen att springa runt i alla affärer för att hitta en ny mobiltelfon. Min dog under gårdagen. När vi äntligen kom hem med en kände jag inte alls för att städa utan prioriterade att vara med min M hela kvällen.

Vi brände ner ett par filmer och gjorde fläskfilé med potatisgratäng.

Sedan blev det tidigt i säng med massor med mys ;)




Här har ni nya telefonen fast jag har den i silver och rosa :) Lite tjejig måste man ju få vara.

Ha en fin dag allesammans!

Nu är det jobb som gäller.

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Ida

Ooooh, vilken fin mobil gumman! :) Rosa I like :P



ÄLskar!!

kärlek <3<3

2008-09-29 @ 08:54:30
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken fin mobil =))

Usch, stackare.. Tänker på det där med gurkan!

Sitter och kikar lägenheter nu, snart kommer jag ;)



Pussspussspuss

2008-09-29 @ 12:18:05
URL: http://misshannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0