Tycker illa om måndagar!

Gaaah känns som man inte kommer någonstans idag :(
Vart är min koncentration någonstans?

Efter jobbet tänker jag ta mig en sväng på Frölunda Torg, se om jag hittar nått skoj.

Sen blir det hem och röja undan lite, får passa på att slänga saker nu när M inte är hemma och ser.
Saknar dig redan älskling! Jag hoppas för allt i världen att denna veckan går fort!!

Älskar dig!

Idag ska jag förresten skärpa till mig och lägga upp vilka böcker jag fått tag i på bokrean :)

Ha en fin, solig måndag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa, jag förstår dig, jag gillar inte heller att sova själv... :S Då brukar jag passa på att sova hos mina föräldrar eller så! :) hehe
Eller ta hem lillasyster på besök! :P

Hoppas att din vecka går fort!! *nickar*

Ojj, 1000 spänn, det var massor ju! :/
Vi får kika lite i våra kalendrar och bestämma en helg när du kan komma hit! :)

KÄRLEK

2008-03-03 @ 15:07:36
URL: http://wiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0