Helgen som varit :)

Helgen blev bra trots allt :)

Fredags hände inte mycket alls, somna tidigt och mycket sömn var nog det som behövdes.
Lördag var det träning med tjejerna och sedan blev det en sväng till Ullared med familjen.
Hittade mycket fint men sparar mig med all inredning till jag och M åker. Det är ju vår lägenhet vi ska inreda nu :)
Men denna underbara väska fick följa med till Göteborg:

image265
Vad tycker ni?!

Sen blv det ju som vanligt lite vackra underkläder och annat smått och gott som en tjej behöver :)

Lördag kvällen blev helt underbar, då träffade jag min underbara Bella och vi åt världens godaste mat och drack massor av vin.

Kvällen slutade tyvärr ganska tidigt då jag idag skulle upp tidigt och ha match med tjejerna igen.
Förlust idag igen :( Aldrig skoj!

Nu har jag bjudit syster och far på middag och efterrätt och jag är ensam igen.
Men det gör inget alls, jag sitter och väntar på min fina M. Han skulle vara hemma runt ett.
Oj vad jag saknat!!

Imon är det jobb igen :)

Här har ni två av veckans outfit också, håll till godo :)

image266

image267

Kärlek
Charlotte



Kommentarer
Postat av: Josiee

fint sötnos:) verkar som du haft en skönhelg!

2008-03-09 @ 22:11:04
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0