080328

image308

Hej på er alla mina underbara :)
Klockan har precis passerat åtta och jag har varit vaken i en timme, på min lediga dag!
Vad är de här, varför kan jag inte sova när jag väl får sova. Suck! Tycker inte om mig själv just nu :)

Igår hade vi jättetrevligt, väldigt god mat och trevligt sällskap! :)

Tog massor av bilder men kameran är helt slut så jag kan inte lägga upp dem förrän ikväll! Är hemma hos mina föräldrar nu, sov där då jag har så långt hem.

Nu får jag se vad jag hittar på idag. Känns som man lika gärna kunde jobba nu när jag vaknade så tidigt men de är ju sol ute så kanske kan gå ut och promenare lite. Får se hur de blir.

Nästa vecka är de iaf full fart på jobbet igen och de återgår till de vanliga långa veckorna igen :)

Ha en underbar dag allihop!

Kärlek
Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0