Morgon inlägg med ett gott recept

God morgon på er allihop!

Klockan är nio och det är söndag men jag kan inte alls sova.
Älsklingen ligger såklart kvar i sängen och snusar. Han är bra på det.

Tycker att jag också borde vara det med tanke på att vi la oss sent igår
 men de går inte alls att sova idag.
Så därför sätter jag mig förstås här en stund :)

Var det någon som såg handbollen igår?
Jag visste att de skulle förlora, kände det på mig men det kändes ändå i vissa lägen att kanske...
Men det nådde inte ända fram tyvärr. Tyckte inte att Sverige spelade sitt bästa heller tyvärr.
Nu måste de vinna matchen som går mot Slovakien i eftermiddag, annars är det kört.

Idag är det förresten den 20:e och det betyder vår dag :)
Tänte göra en kycklinglasange och mysa lite extra med älsklingen min idag.

För er som kanske är lite nyfikna på rätten och vill prova så kommer här receptet:

4 portioner

6-8 kycklingfilér
2 gula lökar
2 gröna/gula paprikor
1 burk Garlic salsa
1 paket Faitas kryddmix
1 dl grädde
3 dl riven ost
1 paket tortillas

Gör såhär:

Skär kycklingen, löken och paprikan i små bitar och bryn dem i en stekpanna.
Blanda i salsan, kryddmixen och grädden.
Låt skyda i tio minuter.
Varva därefter tortillabröden och kycklingröran. Börja och avsluta med tortillas.
Lägg riven ost överst.

Ugn: 200 grader
Gratinera i ca 15 minuter.

Servera gärna med en härlig sallad

Hoppas ni njuter lika mycket av denna rätt som jag och älsklingen gör :)
Den är inte alls svår att göra och går ju relativt fort.

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi.. Godmorgon vännen!

Tack för receptet! Det ska provas! :P

2008-01-20 @ 09:23:02
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Sofia

ha en skön söndag!

2008-01-20 @ 09:53:04
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: zabina

Det lät riktigt gott :) Ha en underbar söndag!

2008-01-20 @ 10:23:53
URL: http://zabinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0