Sen uppdatering idag..!

Hej allihop!

Idag blir det en sen uppdatering, jag har vart hos läkaren på morgonen och efter det har det varit hektiskt här på jobbet.
Igår var jag hemma halv åtta och stupade i säng klockan nio. Hoppas att ni har överseende med att jag inte orkat svara på era fina kommentarer.

Idag blir det inte heller mycket bloggande tror jag, får jobba länge och när jag kommer hem ska jag se Let´s Dance och efter det blir det sängen.
Ska upp och ha samling klockan nio i Frölunda för att åka till Landvetter och spela match med tjejerna.
Jag vill ha mina helger att sova på :( Suck!

Bara att fortsätta kämpa, idag är ingen bra dag :(

Men ha en riktigt bra fredag!
Ska ni hitta på något speciellt?!

Kommentarer
Postat av: Ida

Idag är verkligen VÄRLDENS sämsta fredag.
Jag är på så himla dåligt humör jag bara kan bli, så minsta lilla motgång till och jag EXPLODERAR!

Hoppas att du kommer hem lagom tidigt hjärtat, att du mår bra (du hade varit hos läkaren...) och att du får en fantastisk fredagskväll! :)

KÄRLEK

2008-02-22 @ 11:14:40
URL: http://wiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0