Helg underbara helg...!

God morgon sköna, underbara fredag :)

Sovit så gott, i famnen på min älskling. Så mys verkligen!
Äntligen slipper jag sova ensam i den stora sängen. Känns annorlunda men jättekul.

Vi firade med räkor igår kväll efter vi varit på lägenhetsvisning.

En stor trea som jag nämnts tidigare, fin, ljus och med en stor balkong.
Ganska komiskt att den är större än vad mitt kök är nu.

Denna lägenheten vill vi ha och vi hoppas på att få den.
Får hoppas på alt i världen att vi har varit registrerade längst!

Ikväll ska älsklingen ut med jobbet, invigningen av båtmässan stundar nämligen.
Så det blir en lugn kväll för mig tror jag. Blogga och titta på Let´s Dance får det nog bli.

Vad ska ni hitta på?

Kärlek
Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0