Underbar helg tillsammans med den bästa!


Här är våra fina klänningar som vi ska ha på nyår antagligen...
Min klänning fick jag av underbara Ida i julklapp :) Tack hjärtat! Fick desutom Mamma Mia filmen :) Jag är nöjd!

Vi har haft en underbar helg tillsammans!
Hmtade henne i torsdags kväll, vi åkte och handlade lite mat och åkte sen hem för att äta gott.
Fredag blev det en lång tur på stan med shopping och lunch på Paprika.
Hem och iväg för att handla julmaten. Sen tittade vi på film och somnade på soffan efter en god middag bestående av taco :)
Lördagen hade vi vår egna lilla julafton på, vi bakade lussebullar, griljerade julskinkan, stekte köttbullar och massa anat gott :) När vi var mättna och belåtna åkte vi en sväng till Liseberg. Åh vad mysigt det var. En julstämning sänkte sig över mig :) När vi kom hem tittade vi på Tomten är far till alla barnen och bytte klappar :) Sen somnade vi återigen framför tv:n.
Igår åkte vi runt och köpte lite extra julklappar, tror jag är uppe i ett 40-tal julklappar nu :) Älskar julen!

Längtar som ett barn till julen :)

På eftermiddagen körde jag henne till tåget och efter det gick hela min familj till kyrkan och lyssnade på ljuvlig musik.
Hem och mysa med dem en stund och sen bar de hem till älskling och jag pussade massor på honom.

Vi hade två år tillsammans i lördags, att man kan vara såhär kär fortfarande är underbart! Jag älskar dig M!

Nu saknar jag min Ida men det dröjer förhoppningsvis inte så långt innan vi ses igen!

Nu ska jag göra mig ordning och åka en sväng.

Hörs senare!

Tid till julafton: 2 dagar

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Josiee

ååh va fina ni e :) och klänningen var helt ljuvlig snutten:D

2008-12-22 @ 11:06:39
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: carro

Tack gumman! Du är söt.

Fin bild på er! Ha en underbar jul!

Pussåkram

2008-12-22 @ 21:31:40
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Riktigt fin klänning. Du som nu varit ute i julstöket o handlat... har du någe bra tipps på nyårklänning? Kram

2008-12-22 @ 22:11:11
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: anna

Snygg klänning! :)

2009-01-05 @ 10:39:34
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0