God morgon måndag...

Eller jag vet inte om morgonen är så god men morgon är det ju.
Vaknade med huvudvärk och snorig näsa men sitter trots detta på jobbet. Ingen lust alls men ibland måste man helt enkelt.

Måndagsmornar är verkligen tråkiga och sega. Man har en lång helt ny arbetsvecka framför sig och helgen har aldrig känts mer borta.

Har varit utan handboll på helgen i två veckor nu och jag kan ärligt säga att jag inte saknat det, har varit så skönt att kunna göra vad man vill. Men till helgen slår vi på stort och spelar tre matcher på lördag då vi har New Body cup steg 3 hemma i Grevegårdsskolan, och en seriematch på söndag. Suck!

Idag går jag nog hem tidigare och sedan ska jag försöka ta tag i tvätten. Hjälp vilket berg som vuxit hemma.
Ingen som har lust att hjälpa till?

Får se vad som serveras till middag, jag hoppas att M kan fixa till något gott.

Vad gör ni idag?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Hej gumman. Jag sov så där i natt faktiskt... jobbigt me oroliga nätter..=/ Blir ju inte roligare när klockan ringer och man skall gå upp tidigt o ser att sambon får ligga kvar o sova den jäveln...=P Men men nu sitter jag hemma o myser och han e på jobbet, så han kanske avundas mig nu.. hehe Kul med matcher i helgen!

2008-12-01 @ 20:20:23
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0