15 december


Vill börja gratta min vän Johanna på hennes 21-årsdag. Grattis gumman!
Måndag morgon idag och det känns inte alls lika segt som vanligt, nej det känns faktiskt bra att vara på jobbet idag, hum undrar vad som hänt med mig? :)

Helgen har iaf varit toppen, i fredags hade jag fixat överraskningsfest för älskling. Blev hur lyckat som hellst. Tack för hjälpen allihop och tack för en underbar kväll!

Lördagen blev en mysdag med städning. Klockan halv nio ringer pappa och frågar om jag inte kan åka bort till Ica Maxi och köpa en ny julgransfot för den hade han lyckats göra sönder när han och mamma skulle ta in granen. Haha! Visst snäll dotter som jag är åkte jag och älksling iväg och när vi kom till dem så tog pappa och älskling en whiskey och vi kom inte därifrån förrän strax innan tolv.

Upp tidigt igår för sista matchen med tjejerna för iår. Förlust tyvärr då vi inte var vakna.

Sånt som händer!

Sen var det stan med syster och Jul på Liseberg. Vilken julstämning man fick! Sista allsången med Lotta också för i år. Hur bra som hellst.

Pappa hämtade oss strax innan sex körde hem oss och sen var det dags för pyntning av granen hemma hos mig och M :) Sååå fin blev den! Kanske ni vill se en bild ikväll?

Ikväll ska jag förövrigt tvätta och skura golvet i köket. Sen ska jag börja göra ordning till min tös från Stockholm ska komma ner hit på torsdag :)

Allt för nu!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: alec

hemma :)

2008-12-15 @ 13:55:50
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: alec

Vi har haft det underbart :)

2008-12-15 @ 14:40:34
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Nice att det blev ett lyckat party..=) Är det mkt o städa efter allt folk eller..? =P Kram kram

2008-12-16 @ 18:40:29
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0