Sol ute, sol inne, sol i sinne :)

image341
Solen lyser ute idag och det känns underbart men vem skulle inte hellre sitta på bilden med en drink i handen framföre poolen. Jag tackar inte nej! Jag blundar nu och önskar mig från kontoret till poolen i bikini och en god drink! Take me now!!

Idag är det jobb och ledarmöte med Sport som står på schemat,
sedan måste jag packa för imorgon går tåget till Stockholm!! :) Lite nervöst är de för man har ju aldrig åkt helt själv någonstans, och då fyller jag ändå 21 om 1½ månad :) Bra där!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du ska inte vara nervös hjärtat!
Jag står med öppna armar på perrongen och tar emot dig när du kommer till mig ;)

Bara den där nedrans resvägen som ska "genomlidas" för dig, men du får underhålla dig med böcker och musik, och lite MSN ;)

Puss

2008-04-16 @ 12:34:40
URL: http://wiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0