I´m on my way =)

Ja de känns helt galet, sitter ensam på tåget upp till Stockholm, ska träffa min underbara lilla Ida :)
En hel helg, vi får vara lediga imorgon! Då ska vi göra stan osäkra.
Vi kommer att ta massor utav crazy kort och en och annan bild hamnar säkert uppe på bloggen :)

De vill ni väl inte missa ;)

Sitter och tittar på Så ska de låta här på datorn men batteriet vill inte vara med så länge till tyvärr :(
Finns inget uttag här heller så jag kan inte ladda den :( De suger!

Glömt min kudde hemma också och de är nästan ännu värre :( Dumma mig! Varit lite mycket i huvudet denna veckan tyvärr.

Nästa vecka blir de full fart igen, då måste jag hinna klart med mycket på jobbet och vi ska bli färdiga hemma också.

Min älskling är nu långt ifrån mig, ändå i Hemsedal, inte ens samma land liksom. Saknar honom massor!!

Om du får chansen att läsa detta mellan skidåkningen så vill jag att du ska veta att jag älskar dig!!! MEST!
och jag skulle bli världens lyckligaste tjej om du valde att förlova dig med mig (jag vill leva resten av mitt liv med dig)

Massor av kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad menar du nu`? *lost*

2008-04-18 @ 10:17:50
URL: http://jencie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0