080410

image337

God morgon :)
Vilken tjock dimma de var ute när vi åkte till jobbet idag, men nu börjar solen sakta tränga sig fram :)
Skönt!

Igår var vi i lägenheten till tio så de blev en sen kväll. Känns idag kan jag säga för ögonen vill inte riktigt stanna uppe. Ont gör dem också så de blev ingen mascara idag inte.

Kort dag om jag hinner med det jag planerat att hinna. Mamma och jag ska äntligen börja måla :) Känns som de händer något då iaf, förarbetet var inte alls de roligaste :) Men så är de nog aldrig!

Ledsen för den dåliga uppdateringen men de är som sagt ganska mycket att göra nu.

Om exakt en vecka är jag påväg till Stockholm och min underbara Ida :) Längtar!

Vad gör ni denna torsdag?

Kärlek
Charlotte

Kommentarer
Postat av: E och J

händer idag då? :)

2008-04-10 @ 11:11:41
URL: http://beautifulbeatific.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0